2010. április 2., péntek

nyitás! :)

Nos, mint látjátok, újra itt vagyok, de mostmár más témával. Ahogy a miss-stewart-on leírtam, szósincs arról, hogy én már nem szeretem Krist! Még mindig az egyik legnagyobb rajongójának tartom magam, csak már (mint ahogy a HSM-el is volt) meguntam a témát, és újdonságra vágytam. Akik ismernek, azok szerintem tudják, hogy én nem csinálok csak úgy fellángolásból lapokat... A lapcsinálást tényleg komolyan átgondolom, és azt is, hogy kiről fog szólni. ^^ Szóval ezzel azt akartam mondani, hogy Selenát is tényleg nagyon-nagyon megkedveltem! :) A Varázslók a Waverly helyből-ben is már nagyon szimpi volt, de miután letöltöttem a Kiss&Tell albumát, akkor jöttem rá, hogy rajongok! :D Szóval komolyan szándékozom több hónapig ez a lap mellett lenni, és nem árt az újdonság. Ami pedig a gportált illeti: meguntam már az ott lévő állandó hajcihőt, ezen a téren is újdonságot akartam, így a blogspot mellett döntöttem, és idáig nagyon tetszik. :) Remélem nektek is tetszeni fog a lap, és visszajárók lesztek! ;) A komikat továbbra is várom! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése